Όπως ακριβώς συνέβαινε κάθε χρόνο, έτσι και τον Αύγουστο του έτους 1922, οι μεγάλες εγχώριες ακτοπλοϊκές εταιρίες αλλά και διάφοροι ιδιώτες / πράκτορες, διαφήμιζαν μέσα από τις σελίδες του πειραϊκού Τύπου τα έκτακτα δρομολόγια ατμόπλοιων, θαλαμηγών και άλλων σκαφών προς και από την νήσο της Τήνου, με σκοπό την κάλυψη των μεταφορικών αναγκών των πιστών / προσκυνητών που θα συνέρρεαν κατά χιλιάδες στο κυκλαδίτικο νησί, ενόψει του εορτασμού της Κοιμήσεως της Θεοτόκου.
Η Ανώνυμος Ελληνική Εταιρία Θαλασσίων Επιχειρήσεων, του εκ Χίου Αντώνιου Παληού (1870– 1919), διέθετε δυο ταχύπλοα ατμόπλοια ("Μυκάλη" και "Αντιγόνη"), με αναχώρηση από το λιμάνι του Πειραιά και προορισμό την Σύρο και την Τήνο (και αντιστοίχως δρομολόγια επιστροφής στον Πειραιά).
Η τότε νεοϊδρυθείσα Ηπειρωτική Ατμοπλοΐα του Αναστασίου Ποταμιάνου, διέθετε την θαλαμηγό "Τάσος" σε ένα δρομολόγιο κατ'ευθείαν για την Τήνο μετ'επιστροφήν.
Παρομοίως, η Νησιωτική Ατμοπλοΐα, διέθετε το ευρύχωρο και το ταχύπλοο ατμόπλοιο "Δελφίν" (ναυπηγήσεως 1872), ένα από τα πλέον εμβληματικά πλοία των ελληνικών θαλασσών στις αρχές του 20ου αιώνα, με δυο αναχωρήσεις εκ Πειραιώς και τρεις αναχωρήσεις εκ Τήνου.
Αντίστοιχα, έκτακτα δρομολόγια για τους προσκυνητές της Παναγίας της Τήνου, θα εκτελούσαν το θαλαμηγόν "Αθήναι" και το υπερωκεάνειον "Αριστείδης":
Διαβάστε σχετικά θέματα:
Σημαντική Σημείωση:
Πρωτότυπο Υλικό - Πρωτότυπη Έρευνα
- Απαγορεύεται η αντιγραφή ή/και αναδημοσίευση κειμένου και εικόνας με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο.
- Επιτρέπεται η κοινοποίηση του συνδέσμου. Sharing is caring
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου