ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | ΣΧΟΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ Β.Η. ΔΕΡΝΙΚΟΣ

Στις αρχές της δεκαετίας του 1930, η εν Ελλάδι αγορά αυτοκινήτου είχε ήδη αγγίξει το προπολεμικό σημείο ακμής της. Οι συνέπειες της μεγάλης κρίσης του έτους 1929 δεν ήταν ακόμη ιδιαίτερα αισθητές στη χώρα μας, η οποία συνέχιζε να εισάγει αυτοκίνητα, με κάπως μειωμένους βέβαια ρυθμούς σε σχέση με την δεκαετία του 1920. Η αλματώδης αύξηση στις εισαγωγές αυτοκινήτων στο διάστημα 1920-1929 (σσ. στην συντριπτική πλειοψηφία έφθαναν με πλοία στο λιμάνι του Πειραιά), η οποία είχε καταστήσει την Ελλάδα ως κορυφαία χώρα στα Βαλκάνια ως προς την χρήση τροχοφόρων, είχε ταυτόχρονα οδηγήσει στη λειτουργία σχετικών επιχειρήσεων όπως λ.χ. η εταιρία διεκπεραίωσης πάσης φύσεως αυτοκινητιστικών υποθέσεων του Β.Η. Δερνίκου ή/και η ομώνυμη Σχολή Αυτοκινητιστών (αμφότερες επί της οδού Αλκιβιάδου στον αριθμό "122") αλλά και στη δημιουργία ιδιωτικών χώρων σταθμεύσεως (γκαράζ) όπως λ.χ. των αδελφών Κομπόπουλου όπισθεν της εκκλησίας του Αγίου Κωνσταντίνου.


Σημαντική Σημείωση:
  • Πρωτότυπο Υλικό - Πρωτότυπη Έρευνα
  • Απαγορεύεται η αντιγραφή ή/και αναδημοσίευση κειμένου και εικόνας με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο. 
  • Επιτρέπεται η κοινοποίηση του συνδέσμου. Sharing is caring

Σχόλια