Στα μέσα της δεύτερης δεκαετίας του 20ου αιώνα, η αγγλικής κατασκευής βενζινάκατος "Λέων", εγγυημένης ταχύτητος 12 ναυτικών μιλίων, αναλάμβανε την τακτική θαλάσσια ένωση του όρμου της Μουνυχίας (σσ. εκείνη την εποχή, λανθασμένα, ως όρμος Μουνυχίας θεωρείτο το Πασαλιμάνι) με το Νέο Φάληρο και αντιστοίχως το Νέο Φάληρο με το Παλαιό. Η τιμή του εισιτηρίου ανερχόταν σε 0,30 λεπτά της δραχμής.
Σημαντική Σημείωση:
Πρωτότυπο Υλικό - Πρωτότυπη Έρευνα
- Απαγορεύεται η αντιγραφή ή/και αναδημοσίευση κειμένου και εικόνας με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο.
- Επιτρέπεται η κοινοποίηση του συνδέσμου. Sharing is caring
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου